بنظرتون ۳۰ هفته خوبه یا ۳۱ برای سونو وزن؟

۶ پاسخ

بنظرم زودتر برو اگر وزن بچه خدایی نکرده کم باشه زودتر اقدام کنی

۳۲ هفته

۳۲ بهترین موقع است

من برای سی و یک هفته و دوروز نوبت گرفتم خوبه؟

۳۰ خوبه که اگه کم بود سریع بتونی وزنشو درست کنی

32هفته

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی