تبسم جان تو تاپیک من پیام داده بودی ک علائم من رو داشتی چیشد آزمایش دادی؟؟؟؟
این چه قرصیه واسه چی خوبه؟
میشه راهنماییم کنید چجوری به دارو خونه های شهرتون زنگ میزنید دارو میپرسید؟
چرا میگین گرون گرفته دقیقا قیمتش همینه
انشاالله نتیجه بگیری برا من دکتر کلومیفن داده
به امید خدا عزیزم
شوخی نکن من ماه پیش ۱۲۰ تا رو گرفتم ۲۲۰۰
گرون گرفتی
.من 15عدد گرفتن شد 300
خیلی گرون داده من ۴۵ دونه خریدم ۹۰۰
عزیزم این قرص خیلی خوبه خواهرم خورد بعد یک ماه حامله شد
گرون گرفتی
۳۰ دونه من میگیرم ۷۰۰
من سر دخترم با اوابوست نتیجع گرفتم
تو کمتر از یک ماه
اینوفولیک هم بخر
من ۶۰تایی شو بهم گفتن ۴۵۰۰اخه
منم ماه آخر اقدام مصرف کردم همون ماه نتیجه گرفتم
فدا سرت اشکال نداره
مرتب بخور انشالله جواب بگیری
قطعا نتجیه میده😍 خوش دل باش
انشالله عزیززم منم مثل شماه ماه کلی هزینه خداخودش کمکمون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.