پسر منم یشب اینجور شد هر کار کردمپایین نیودم پاشویه میکردم غر میزد بیدار شد کلا
منم ی کاسه اب گذاشتم با تشک گذاشتمش اب بازی کرد بعدم امدمپوشکشو عوض کنم ی اب کشیدم ب پاش
امد پایین اینقد کشد ۳۵و نیم🤣 اینبار تا ۸ صبح از زیادی پایین امدنش نخابیدم
میگن گلابم خوبه تب و میاره پایین
دختر منم تبش ۳۸ بود دیشب شیاف میزاشتم میومد پایین دوباره میرفت بالا بهش دیگه استا دادم خداروشکر اومد پایین ولی سرفه میکنه صداش گرفته گفتن پلارژین بگیرم بدم منم گرفتم تازه دادم خوابیده خداکنه بهتر بشه
ایبو پروفن بده بهش ولی معده اش پر باشه حتما...میاره پایین از داروخونه بپرس چند سیسی بدی
با اب نمک پاشویه کن عزیزم
تب سنجت درسته؟
بیداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.