دلم گرفته
فرزندپروری
شیرخشک پوشک
نی نی

تصویر
۲۷ پاسخ

خدالعنتشون کنه ایشالا صد برابر سرشون بیاد همسرت مرد واقعیه کنارش باش بهش افتخارکن .

همسرت یه مرد واقعیه و افرین به تو که همراهشی
بهتون افتخار میکنیم و مطمئن باش یه روزی شرایطش تغییر میکنه

واقعا متاسفم😭😭😭 خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
امیدوارم اونی که زد صدبرابر سرش بیاد💔😭

خدا لعنتشون کنه
توروخدا کم نیارید خیلی سخته
حتما چندین دکتر ببرش
اگه نیازه شماره کارت بذار تا همه در حد توان کمک کنیم

وای بغضم گرفت برات🥺

وای وای بمیرم چه بر سر جوونامون آوردن نا امید نشو عزیزم خدا بزرگه همونجور که درد میده درمان هم میده مطمئن باش یه دری باز میشه براتون شک نکن چون شوهرت تو راه خیر قدم برداشت 🤲🏻🫶🏻

لعنت بر باعث و بانیش، ایشالا تقاص پس بدن ک البته دارن میدن....
اميدوارم خیلی زود بهبودی کامل پیدا کنه همسرت

امیدتو از دست نده الان همه چیز درمان داره
از مغز تومور در میارن اینکه چیزی نیست

به امید خدا زود خوب میشه روحیت نباز
به همسرت امید بده..
الهی ک تقاص پس بدن مردم عادی رو ب رگبار بستن حرو.....

الهی بگردم. ای کاش کاری از دستمون میومد

یعنی دیگه نمیتونید رابطع هم داشته باشید عزیزم؟

دل و‌دنیای همسرت بزرگ بوده توام اروم باش بعدا شرایطت بهتر میشه نگران نباش

عزیزم من الان دیدم تاپیکتو خدا خانوادتو حفظ کنه دم شوهرت گرم که مرد واقعیه 👏👏👏شرف خیلی چیز مهمیه این روزا هیچکس نداره

انشالله ک خوب میشن. شما افتخاروسرمایه ایران هستین

الهی زود خوب بشه عزیزم

انشاالله راه درمان براش پیدا بشه😥

چرا تیر خورده

وااای عزیزم چقد سخته

اخی عزیزم خدا کنه ی راهی باشه خوب بشه چرا اینجوری شد

🥺🥺🥺

برات از خداوند طلب صبر میکنم به امید خدا درمان میشه هیچوقت امیدتو از دست نده به همسرت هم تا میتونی امید بده

دكترش چي گف خب خوب ميشه؟

کجا تیر خوردن؟

ای بابا کجا تیر خورده بنده خدا؟

انشاالله درست میشه غصه نخور

کی زده؟؟

کی تیر زده؟

سوال های مرتبط

مامان MOMI delvin🐣 مامان MOMI delvin🐣 ۱ سالگی
مامان دیاناهدیه خدا مامان دیاناهدیه خدا ۲ سالگی