پویا مگه چیز قشنگیمداره؟؟؟؟ما اصلا تیوی نمبینیم علاقه نداریم خداروشکر همش سر خودم بازی میکنن
ماه رمضون اینحوری میشه
نمیدونم چرا وقتی جنگ میشه شبکه پویا اینطوری میشه
تو جنگ 12 روزه هم اینجوری بود 😂
وای 🤣🤣🤣
خیلی بده اینقد کشش میدن..دختر من تا خود دوازدع پا تی ویه
هرساله ماه رمضون ۱۲تموم میکنن
چی شده کلافه شدی🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.