۷ پاسخ

پویا مگه چیز قشنگیم‌داره؟؟؟؟ما اصلا تی‌وی نمبینیم علاقه نداریم خداروشکر همش سر خودم بازی میکنن

ماه رمضون اینحوری میشه

نمیدونم چرا وقتی جنگ میشه شبکه پویا اینطوری میشه
تو جنگ 12 روزه هم اینجوری بود 😂

وای 🤣🤣🤣

خیلی بده اینقد کشش میدن..دختر من تا خود دوازدع پا تی ویه

هرساله ماه رمضون ۱۲تموم میکنن

چی شده کلافه شدی🫠

سوال های مرتبط