من هم دکتر زنانم هم دکتر عمومی گفتن روزی دوتا بخور. سر دخترمم روزی دوتا میخوردم خداروشکر سالمم بود
منم از اول میخورم نباشه یه جوری بالا میارم که بچه از حلقم میزنه بیرون به لطفش تا الان رسوندم
منم خوردم والا بچمم سالمه اینا چرت وپرته
من سرهردوبچه هام خوردم و هیچ ضرری برام نداشت بچه هامم سالمن
منم میخورم
عزیزم قبلا برای تهوع خانوم های باردار دمیترون تجویزمیشد.ولی جدیدا کلا ممنوع شده ودکترا دیگه تجویزش نمیکنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.