۶ پاسخ

شوهر من که دیشب بهم میگه یه دختر برام بیار گفتم اصلااااااااااا همین یکیو به ثمر برسونیم خیلی کار کردیم

خدا حفظش کنه
من باردارم و مادرشوهرم خیلی دوس داره اسم پسرمو بزارم محمدجواد بارها گفته 😅

فک کنم فقط منم ک به گوه خوردن افتادم و اصلا دلم بچه نمیخاد

متاسفانه مجبوریم یکی دیگه بیاریم 🤣🤣🤣منم دلم نی نی میخاد

دقیقا منم امشب گالری نگا میکردم دلم برای وقتی که گردالی بود تنگ میشه

خداحفظش کنه عزیزم ♥️😍

سوال های مرتبط