خانما قرص فولیک اسید تا چندماهگی باید مصرف کرد؟؟؟؟

۹ پاسخ

من تا ۱۶ هفته خوردم بعدش برای قرص اهن نوشت بجای فولیک اسید

دکتر گفت تا ۱۶ هفته

تا۱۶_۱۷هفته جدا مصرف میشه بعدش قطع میکنن مکمل میدن که توش اسید فولیک هست

دکترم گفت ۱۶ هفته

من الان شهرستانم دسترسی ب دکتر ندارم هرشب فولیک اسید میخورم چون نبودم ک برم پیشش چکاب بشم

از ۱۶ هفته دارو عوض میشه عزیزم

تا هفته ۱۲ بعدش مولتی ویتامین باید مصرف کنی

من تا ۱۹ هفته خوردم بد دکترم برام فروفوت نوشت ک اون دیگه فولیک اسید داره این یکیو قط کردم

تا اخرین ماه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باوان مامان باوان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری