من تا ۱۶ هفته خوردم بعدش برای قرص اهن نوشت بجای فولیک اسید
دکتر گفت تا ۱۶ هفته
تا۱۶_۱۷هفته جدا مصرف میشه بعدش قطع میکنن مکمل میدن که توش اسید فولیک هست
دکترم گفت ۱۶ هفته
من الان شهرستانم دسترسی ب دکتر ندارم هرشب فولیک اسید میخورم چون نبودم ک برم پیشش چکاب بشم
از ۱۶ هفته دارو عوض میشه عزیزم
تا هفته ۱۲ بعدش مولتی ویتامین باید مصرف کنی
من تا ۱۹ هفته خوردم بد دکترم برام فروفوت نوشت ک اون دیگه فولیک اسید داره این یکیو قط کردم
تا اخرین ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.