من نان میدم تپلی شده پسرم
ببلاک پی دی اف
من نان و آپتامیل دادم . نان که به اسهال انداخت،آپتامیل هم اصلا چاق نکرد.ببلاک میدم خداروشکر عالیه،خیلی وزن دهیش خوبه
نان برای بچه های من عالیه
شنیدم اپتامیل پرونوترا خوبه حالا گرفتم بدم بهش ببینم تپل میشه
میگن نان خوبه ولی به هر بچه ای نمیسازه
من ببلاک ای ار دادم چون رفلاکس داره بچم داغون شد هم دلش درد گرفت هم یبوست
نان و اپتامیل عالیه
ابتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.