کدوم شیر خشکی بچه رو تپل تر میکنه !؟

۸ پاسخ

من آپتامیل می‌دم خوبه

نان خوبه ولی خیلی خیلی نفخ دارع

اخه من اپتامیل گرفتم یبوست گرفت دوس دارم یکم وزن بگیره چون ۳کیلو بود دنیا امد بعد یه ماه تازه ۳نیم شده بود

سلام خانوما به نظرتون شیرخشک آپتامیل ساده بهتره یاآپتامیل پرونوترا

والا من تروویتال میدم دو روز قبل اینکه چهارماهشم پر شهبردم گفت ۸و۲۰۰ هست وزنش

بیومیل یا آپتامیل خوبه

نان خوبه

من نان میدم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی