۷ پاسخ

من دخترم با وزن ۳۶۰۰ به دنیا آوردم ولی بخیه خوردم

نه خاله ی من همین وزنو نیم ساعته زایمان کرد

من ۴۵۰۰طبعیی زایمان کردم بخبه زیاد خوردم

با چهار کیلو فرقی نداره دیگه

چهار کیلو ام دکتر من به دنیا آورده میشه احتمال زیاد

دختر من ۴۱۰۰ ب دنیا اومد مرگو با چشمام دیدم

دکترت باید بگه سزارین میشی به احتمال زیاد

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 ۲ ماهگی