من دخترم با وزن ۳۶۰۰ به دنیا آوردم ولی بخیه خوردم
نه خاله ی من همین وزنو نیم ساعته زایمان کرد
من ۴۵۰۰طبعیی زایمان کردم بخبه زیاد خوردم
با چهار کیلو فرقی نداره دیگه
چهار کیلو ام دکتر من به دنیا آورده میشه احتمال زیاد
دختر من ۴۱۰۰ ب دنیا اومد مرگو با چشمام دیدم
دکترت باید بگه سزارین میشی به احتمال زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.