منکه ازطبیعی ترسیدممم
اصن استرس این چیزارو نداشته باش بسپر بخدا خدش بهت دردش و آسون میکنه
فک نکنم ربطی داشته باشه آخه رحم که باید 9.10 باز بشه حالا چه جنین کوچولو چه بزرگ
چرا خیلی سخته من جثه ام ریز بود شکمم کوچیک بچم با وزن ۳۸۱۰ اومد
هرکاری میکردن ب دنیا نمیومد دونفر افتاده بودن رو شکمم
انقدم پاره پورم کردن کلی بخیه خوردم
منم میگم اگر تپل باشه برم سزارین سخته
ن مال منم 3600 بود نترس چیزی نیس
بستگی ب بدنت داره ابجیم بچه دومشو۴۱۵۰ دنیا اورد دوساعت شددردش تا دنیا اومد
نه بابا مال من 3500بودزایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.