۳۸۰۰ زایمان طبیعی سخت نیست؟؟؟؟
#بارداری
#بارداری

۸ پاسخ

من‌که ازطبیعی ترسیدممم

اصن استرس این چیزارو نداشته باش بسپر بخدا خدش بهت دردش و آسون میکنه

فک نکنم ربطی داشته باشه آخه رحم که باید 9.10 باز بشه حالا چه جنین کوچولو چه بزرگ

چرا خیلی سخته من جثه ام ریز بود شکمم کوچیک بچم با وزن ۳۸۱۰ اومد
هرکاری میکردن ب دنیا نمیومد دونفر افتاده بودن رو شکمم
انقدم پاره پورم کردن کلی بخیه خوردم

منم میگم اگر تپل باشه برم سزارین سخته

ن مال منم 3600 بود نترس چیزی نیس

بستگی ب بدنت داره ابجیم بچه دومشو۴۱۵۰ دنیا اورد دوساعت شددردش تا دنیا اومد

نه بابا مال من 3500بودزایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
دخترا
من بچه همش داره خودش سفت و منقبض میکنه یکمم شکمم درد میکنه
ممکنه دردهای زایمانم در حال شروع شدن باشه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک