۴ پاسخ

آبجی علائم بچه چیا بود

برطرف میشه فقط باید تحت نظر متخصص مغز و اعصاب نوزادان باشه چون دارو باید بخوره

تو این سن تیک نمیگیرن بچها یا اینکه برطرف میشه چون خیلی کوچیکن

چه تیکی چجوریه

سوال های مرتبط

مامان سید علی و نینی مامان سید علی و نینی هفته سی‌ودوم بارداری