بچه های شماهم دست بزن دارن

۱۶ پاسخ

زیاااااد

خیلییی

خیلی موهام می‌کشه ناخن می‌کشه دندون میگیره همین دیشب همچین دندون گرفت دستم که باد کرد الآنم کبود شده دیشب خیلی دردم گرفت عصبی شدم زدمش

نه عزیزم

خخخخ منو نیشگوون میگیره باز میگیرع بوس میکنه😍🤣🤣

فقط من و باباش رو میزنه بقیه رو نه

وحشتناک انقدرمیزنه اصلابدنم دردمیکنه😂

خیلیییییییی

ب شدت کتک میخورم هر روز و هر ساعت😂😂

زیاااااد

خیلییییییییییییییییی

اووووف تا دلت بخواد . والا من هرکار کردم بدتر شد مقابل به مثل کردن گریه کردم دعوا کردم با نوازش و مهربونی گفتم با بی توجهی اصلاااا گوش نمیده

بخداهم مو برام نزاشته هم کلی کتک میخورم

بشدت🥲🤕

بشدت

تا دلت بخواد🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی