شماهم بچه هاتون شب ادراری دارن

۸ پاسخ

اره دخترم بعضی شب ها که زود میخوابه یا آیچب یا هندوانه میخوره

اره خیلی عاصی ام

هندونه چایی اصلا نده

شب بغلش میکنم میبرمش سرویس اوایل ۳ ۴ بار الان شده یکی دوبار در شب

ن خداروشکر پسرم ازدوسالگی دیگ خراب کاری نکرده

تا۶ سالگی شب ادراری معنی نداره

نه خداروشکر

نه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۳ سالگی