شماهم واسه بچه هاتون قلک گذاشتین ؟؟؟

۹ پاسخ

دختر من از وقتی ک ب دنیا آمده داره
وقتی کوچیک تر ک بود همسرم از سرکار آمدنی پول می‌داد می‌انداختم قلک و در آخر براش ی النگو خیلی خوشگل خریدم ولی متاسفانه الان طلا آنقدر گرون شده ک هرچقدر هم پول بندازم قلکش بازم نمیتونم طلا براش بخرم
ولی قلک داره هراز گاهی پدر شوهرم و شوهرم پول میده میندازه مثلا ۱۰ یا ۱۵ ملیون جمع شدنی ی مقدار هم همسرم می‌زاره میرم براش طلا میگیرم

اره و هر دفعه از تو کیفم پول میگیره میگه مامان بندازم قلک
یا میندازه بعدش میگه

بله از همون نوزادی داشت خودمون جمع میکردیم بعد ک بزرگ شد متوجه قلکش شد دیگ از‌ماپول می‌گرفت مینداخت خودش سه بار قلکشو باز کردیم هرسه بارم. براش طلا گرفتیم هرچندکوچیک یبار پلاک یبار سکه یبارم پول گذاشتیم روش براش النگو گرفتیم

اره دوساله که‌پولاشو‌جمع میکنه
سال اول همسرم‌لازم داشت پولاشو دادم بهش چند وقت بعد جبران کرد و‌گوشواره های دخترمو عوض کرد
امسالم‌ ۱۰ تومن جمع کرد ، واسه تولدش النگوشو عوض کردیم‌

عزیزم من براش بیمه خاورمیانه گرفتم ۱۵ ساله امسال ۲۵ تومن بود سال آینده حدود ۳۰ دیگه ماهانه جمع میکنم برا سرسال

قبلا آره ولی الان همون پول رو توی میلی طلا میخرم ارزش پول حفظ میشه

بله من از ۶ ماهگی واسه دخترم گذاشتم

ن ولی چ فکر قشنگی منم باید شروع کنم

ن متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی