۱۹ پاسخ

شقاق سینه دوبار زدم از عصر

من کرم شقاق هیدرودرم استفاده کردم
قبل اینکه شیر بدی شیر خودتو بمال به نوک سینت
و اینکه زمان بگذره خوب میشه
من گریه میکردم از درد

شقاق سینه هیدرودرم بگیر بزن عالیه

یکم بعد شیردهی سینه رو فشار بده از شیر خودت بمال به نوک و قسمت قهوه‌ایش
و کرم شقاق سینه هم از داروخونه بگیر من هیدرودرم گرفتم سریعم اثر می‌کنه و دردش آروم میشه و کم کم زخمش بهبود پیدا می‌کنه.
درستم بهش شیر بده من سر شیردهی اشتباه و اینکه هی در میومد سینم زخم شد سعی کن درست بذاری دهنش و وقتی خواستی بکشی از دهنش هم سعی کن انگشتتو بذاری و وقتی قفل دهنش باز شد بیرون بکشی

عزیزم یه کاری بهت میگم صددرصد جوابه
روغن زرد بگیر یا اگه داری بزن یک کوچولو به نوک سینه هات پلاستیک فریز بزار روش لباس زیرتو بپوش...اگه میتونی ۶ ساعت نگه دار بعدش انگار نه انگار که زخم بوده

من فقط،روغن حیوانی بهم جواب بود میدادم بچه قشنگ میخورد بعد روغن میزدم پلاستیک سرش میزاشتم سوتین می‌بستم عرق میکرد .زودم خوب شد همون روغن دردشو میکشید .بعدم میخواستم به بچه بدم تمیز،با شامپو بچه میشستم

سینتو بد میزاری داخل دهنش کامل باید بزاری با نوک سینت بزن رو لب بالا و پایین لباشو که ۴ین ماهی کرد کامل یزار تو دهنش
کرم شقاق سینه هیدرودرم بزن دائم طوری ک همیشه چرب یاشه یه دستمال کاغذی هم بزار روش سوتین هم ببند ک کامل ترم بشه دوباره ک شیر دادی دوباره چرب کن از شیر خودتم نوک سینت بمال
تنها درمانش دائم شیر دادن بچه اس من کشیدم درد خیلی بدی داره

خودش خوب میشه برای‌من که مثل چشم باز شده بود

کرم ماتیلدا بزن عالیه بعد رابط سینه اونت بگیر

اره 🫠 منم

عزیزم میای بگی دکترت کی بوده راضی بودی

فقط باید تحمل کنی هرچی بخور مک بزنه بهتر .کره حیوانی روغن زرد بزنی خوب تر یا ازشیرخودت .شیرمادرخودش دیگه دارویی حساب میشه

من وقتی بچه م شیر میدادم کره با زرد چوبه میزدم یک پلاستیک هم میکشیدم روش نرم بشه تا چند روز، عذاب دنیا رو کشیدم تا خوب شدن وقتی بچه بد سینه رو میگیره ترک میخوره بعضیا هم میگن از، شیر خودت به سینه ت بمال کارسازه

پماد الفا بزن من همچی زدم خوب نشد الفا زدم سه روزه خوبشد موقع شیردهی باشامپو بچه بشورش

هیچی نزن تحمل کن خودش خوب میشه خواستی یکم‌ روغن حیوانی بزن

من کرم هیدودرم هم برام جواب نبود دیگه فقط تحمل میکردم بعد ی هفته خودشون خوب شدن

تا جایی که شنیدم میگن از شیر خودت بمال ب نوک سینت و بزار توی هوا خشک شه یا اینکه برو دکتر پماد شقاق بهت بده

فقط روغن حیوانی ، عالیه
دو سه بار بزنی خوب میشه کلا
فقط هر بار میخوای شیر بدی باید سر سینت رو بشوری که پاک بشه بعد شیر بدی

مال منم همین جوری شده بود خودش به مرور زمان خوب شد هرچی زدم خوب نشد

سوال های مرتبط

مامان پناه سادات مامان پناه سادات روزهای ابتدایی تولد