پماد کلوتریمازول
روغن نارگیل هم خوبه
سینه رو هم کامل بزار دهن بچه هاله سینه بره دهنش
رابط سینه بگیر من تا الان با اون میدادم امقد سینه هام وحشتناک شده بود 😭اللنم خیلی میسوزه ولی دیگه بدون رابط میدم خسته شدم
سلام شاید بچتون بد میگیره سینه رو
یه پستونک شیشه بچسبون به سینه ات تا بچه ات از اون طریق شیر بخوره به مرور زمان بهتر میشه
من کرم شقاق زدم
شیر خودم زدم
درست نشد
باید تحمل کرد خیلی درد داشت لامصب
امروز تو بهداشت میگفتن که نوکش بعد سزارین طبیعیه زخم بشه اونموقع از شیر خودتون فشار بدین و بهش بمالین خوب میشه
کرم شقاق بخر..با شیر خودت مرطوب نگه دار
کامال هاله قهوه ایی سینتو بزار دهن بچه فقط نوکشو میگیره زخم میکنه
روغن زیتون مخصوصا ک از حمام در میاید حتما بزنین
کرم شقاق زدی؟
تو بیمارستان به ما گفتن روغن زیتون بزنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.