۴ پاسخ

چه ربطی به کیست سینه داره؟😐
اسنتراباتولیدهورمون سرترالین ازغده هیپوفیزباعث شادی وازبین برنده ی افسردگیه
هیچ دخالتی توافزایش یاکاهش پروژسترون واستروژن نداره

نشنیدم والا من بخاطرپانیکم میخورم

کی وسواس داشته مصرف کرده خوب شده

من مصرف کرده بودم تا درمانش تموم شد
برای من که خدا وشکر مشکلی نداشت

سوال های مرتبط