مامان فاطمه بعضی وقتا تاپیکهاتو میبینم چقد نگرانی. چرا همش راجب این موضوع تامیک میزاری این باعث میشه بدتر استرس بدی و استرس واسه ماهه سم هست. گفتم که نوع توده منم هایپواکو هستش ولی دیگه وقتی دکتر گفته جیزی نیست پس بیخیال شو
همون کیسته گلم ،اسم نوع کیستته ،چقدر شما میترسی ،نگران نباش من سینم پر کیست و غده اس
کیست
توده منم داشتم هیچ دردی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.