۴ پاسخ

سلام عزیزم،من خودم اینارو برداشتم
ساک نوزاد: لباس ۲دست
کلاه،دستکش
یه بسته پوشک
پد تعویض یکبار مصرف
شیشه شیر
پستونک
قطره چکان
خشک کن
پتو دور پیچ
دستمال دهان
قنداق چسبی
شیر خشک
همه ی سونوهایی که رفتم
( من همه ی اینا رو محض احتیاط برداشتم)
ساک خودم: سوتین شیردهی
شورت یکبار مصرف
پد بزرگ
زیرانداز یکبار مصرف
یه لباس برای عکاسیم برداشتم
لوازم آرایشی
دمپایی
مدارک شناسایی
مدارک مربوط به بیمارستان (نوار قلب،سونو آخر،آزمایش آخر،طب قانونی،متخصص بیهوشی)
کمپوت آناناس و گلابی یا انجیر
خرما
فلاسک آب جوش
چای و نسکافه
شربت لاکسی ژل(اینو نمیدونم اونجا اجازه میدن بخورم یا نه ولی محض احتیاط میبرم)
کاچی هم یه سریا با خودشون میبرن سلیقه ای هست.

دودست لباس برای بچه . خشک کن و مایبیبی. پستونک و پتو .دستمال کاغذی و دستمال مرطوب. برای خودتم شورت نخی وردار با پوشاک . شورت یکبار مصرف ورندار ب بخیه ها می‌پیچن. فلاکس چای قند استکان قاشق خرما کمپوت گردو پسته و شکلات تلخ ببر

بفرماگلم

تصویر

ساک مامان

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد