۵ پاسخ

من دیشب دخترم بردم دکتر براش نوشت فولیمکس هست همون اسید فولیک

من تازه دخترمو بردم دکترش نوشته قطره اهن و د

من به دخترم میدم برای اشتهاش

برای اشتهاشم خوبه

اگه بچه کم خون باسه تجویز میکنن
شما بچت علائمش چی بود چرا براش نوشت!!!؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی