۴ پاسخ

عزیزم از رفلاکسشه نگران نباش عطسه واسش خوبه

به بینسش اسپری بزن با پوار تمیز کن مدام این کارو انجام بده راحت بتونه نفس بکشه🙂

اگ تب آب ریزش بینی داره ینی سرما خورده چیزی نده لطف بهش

ببر دکتر شاید سرفش از رفلاکس حتما نمیدونی که سرما خورده

سوال های مرتبط