۲ پاسخ

باید ببری دکتر حتما

داروی گیاهی ؟؟ ببریدش دکتر بچه تو این سن که نباید سرفه کنه ! پسر من اینجور شد براش یکساعت سالبوتامول استنشاقی گذاشتن بهتر شد. البته بعضی سرفه ها علتش رفلاکس هست

سوال های مرتبط