۶ پاسخ

اتفاقا شیر که میخوره بالا میاره بردم دکتر گفت رفلاکس نداره اگه داشت وزن اضافه نمی‌کرد .از دیشب گلوش اینجوری شده مثل سرما خوردن

شربت چی باید بدم بهش

فقط اسپری بینی بزن
دماغشو با یه دستمال یکم لول کن تمیز کن پوار نکش براشون دردناکه

گلوش چیکار کنم نق میزنه حس میکنم سرما خورده

با فین گیر دماغش و باز کن

نوزاد عادیه کیپ شدن بینی به خصوص موقع شیر خوردن دماغشون خیلی صدا میده قطره بینی کلرید سدیم بگیر بریز هر دو تا بینیش

سوال های مرتبط