۳ پاسخ

پسر منم همینطوره رفلاکس داره

فک کنم از رفلاکسه بچه منم همینه

قطره سدیم کلراید ۳قطره هر سوراخ بریز بعد از ده تا یک ربع با فینگیر خالی کن دماغشو، سدیم کلراید بی ضرره

سوال های مرتبط