۱ پاسخ

امگا سه هفته ای سه تا باید خورده شه. ویتامین دی هزار روزی یکی در صورت نیاز هر دو هفته یدونه امپولشو. منیزیم هم من قرص جوشانشو گرفته بودم ولی میتونی شربت کلسیم بگیری که توش هم منیزیم داره هم کلسیم هم زینک هم ویتامین دی. همشون برای افسردگی عالیه. شربت میگم برا اینکه قرصش خیلی درشته و معده اذیت میشه شربتش خوبه زود هم جذب بدن میشه. ب کمپلکس هم شیش تا هر هفته یه امپولشو باید بزنی. اینا عالین همشون

سوال های مرتبط