۲ پاسخ

نه
دارو میخوره خوب میش
بارداری تیروئید داشتی خودت؟

عزیزم نگران نباش
تندتند شیرش بده
داروی لوتیروکسین هم بهش میدن خوب میشه
واسه خیلیا پیش میاد
چون غده ی تیروئید تازه شروع به فعالیت کرده اینجوری میشه
آروم باش

سوال های مرتبط

مامان ♥🥺آرمانی و .. مامان ♥🥺آرمانی و .. ۱۴ ماهگی