۴ پاسخ

عزیزم من نه توی سونو نه هیچی نفهمیدن بعد از عمل دکتر بهم گفت کلی چسبندگی داشتی ک حین عمل برداشتم یعنی ببین چ خبر بوده تو شکمم ..اصن نترس

چراسخت میشه؟
من بچه اولم طبیعی بود جفتم نیومد با دست کندن این دفع دکتر گف سونو بده اگه چسبندگی باشه سزارین میشی ولی سونو گف نچسبیده

بچه چندمته

از کجا فهمید علائم خاصی داره؟؟

سوال های مرتبط