۷ پاسخ

عزیزم جیگر سقط اور که نیست نگران بشی
اگ میگن نباید زیاد مصرف شه اولای بارداریه که یه وقت ناهنجاری برا بچه بوجود نیاره

شاید سرد بوده بچه بی حال شده یه چای نبات درست کن بخور بهتر میشی

برا من دوسه روز اصلا تکون نخورد رفتم بهداشت چک کرد همه چیز اوکی بود بعدش تکون خورد نگران نباش
جیگر هم من از اول بارداری تا الان خوردم هیچ مشکلی هم نبوده البته ماهی یک بار

عادیه گلم‌ پسر من یک و روز کامل تکون نخورد فردا صبح رفتم درمانگاه صدای قلبشو بشنوم همون لحظه یه لگدی زد ک ماما بهم نگاه کرد خندید گفت‌سرکارت گذاشته جوجه😅

عادیه نگران نباش منم توی این هفته ها گاهی یه روز ازش خبری نبود نگران میشدم حرکت کرده لابد ولی شاید متوجه نشدی

بعضی وقتا ازین کارا میکنن طبیعیه

۲۶ هفته‌ای عادیه تکون نخوره

سوال های مرتبط