۳ پاسخ

من خواستم کارت به کارت کنم یا کرایه اسنپ رو پرداخت کنم فقط میزد خطا. دیشب با کارتخوان شوهرم کشیدم

رمز پویا رو امتحان نکردم
ولی برداشت و واریزی نمیاد

من که کلا پیام برداشت نداشتم از اول .
اما همین دیشب از رمز دوم هم برای خودم هم خواهرم شارژ فرستادم

سوال های مرتبط