۶ پاسخ

سلام خانم ها دارو رفلاکس چی میدید؟؟

یه نیم ساعتی نگه دار

زمین میزاری یه کم بالشتش بلند باشه و به پهلو باشه

منم خیلی وقتا آروغ بچمو نمیگیرم،ولی همیشه به پهلو میخوابونمش و روی سطح شیب،ینی اگه تختش باشه چون خودش آنتی رفلاکسه،تختشم که نباشه یه بالشت بزرگ نرم برمیدارم تا کمر بچرو میذارم روش،یه حالت شیب میشه،اینجوری محتویات برنمیگرده

حتما نباید اروغش صدا بده عمود نگه دار بره پایین اگه خیلی بالا میاره دکتر ببر دارو رفلاکس بده

باید انقدر بزنی پشتش اررروم تا اروغ بزنه

سوال های مرتبط