هانیز باز از همشون بزرگتره
همین مای بیبی سایز سه اون مدل قدیمیا با اینا که یه نشان زرد روش داره سایزشون باهم فرق میکنه😑😑
سه متوسط بگیر
اره ابجیم تا ۶ ماه،مولفیکس ۳ میبست من مای بیبی ۳ خریدم الان کوچیک شده خوب شد پول نداشتم بیشتر بخرم😂
اره خب
مثلا من هانیز میبندم برای دخترم از اول هانیز خیلی بزرگه کلا. من یبار رفتم جایی پوشک مولفیکس ۳ داشت گفتم بده بببینم برای بچه م در حد ۲ هانیزم نبود . قالبا فرق دارن
ارع مای بیبی کوچیکه از مولفیکس ،
مولفیکس خیلی بهتره از همه نظر
اره مولفیکس قواره بزرگتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.