۷ پاسخ

هانیز باز از همشون بزرگتره

همین مای بیبی سایز سه اون مدل قدیمیا با اینا که یه نشان زرد روش داره سایزشون باهم فرق میکنه😑😑

سه متوسط بگیر

اره ابجیم تا ۶ ماه،مولفیکس ۳ میبست من مای بیبی ۳ خریدم الان کوچیک شده خوب شد پول نداشتم بیشتر بخرم😂

اره خب
مثلا من هانیز میبندم برای دخترم از اول هانیز خیلی بزرگه کلا. من یبار رفتم جایی پوشک مولفیکس ۳ داشت گفتم بده بببینم برای بچه م در حد ۲ هانیزم نبود . قالبا فرق دارن

ارع مای بیبی کوچیکه از مولفیکس ،
مولفیکس خیلی بهتره از همه نظر

اره مولفیکس قواره بزرگتر

سوال های مرتبط

مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری