برا منم 1680 بود گفت کمه ال آرجینین داد چون قند داشتم بهم گفت لیدی میل نخور بعد تو 35 هفته 2500 شده بود فک کنم تا زایمانم 3500 شه
من 29هفته رفتم وزنش 1313بود بنظرم وزنش خیلی کمه دکترمم این چندروزه اصلا نیست😕💔
ماله منم دیروز ۳۱هفته و ۱روز بودم ۱۵۱۵بود نگرانممم نکنه وزنش خیلی کم باشه
من ۳۰ هفته و دو روز ۱۵۰۰ بود . دکترم گفت لاغره بهملیدی میل داد و یه مکمل . تازه گفت امپول ریه بزن چون صدک دور شکمش کمه ممکنه زود رس بشی😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.