۲۱ پاسخ

الان کوکومی از همه به صرفه تره.ولی مای بیبی جذبش بهتره

آره منم همین قیمت میگیرم

مولفیکس بسته 50تایی یک و صد

دیگه چیکارکنیم بایدبخریم بااین وضع خراب 😅

دیگه پوشک کلا گرون شده 🙃 همه مارکا

من هانیز رو از فروشگاه های امیران میخرم اونموقع که گرون نبود ۲۹۵ می‌خریدم الان ۵۵۰ میخرم تخفیف میزارن وگرنه ۶۷۰ یا ۷۰۰ تومنه

من امروز شماره ۴ گرفتم ۳۲۰ تومن ۳۴ تایی😅😅قیمت قبل بود

۲۸ تاییش من میگیرم واقعا گرونن😖

ببم ۳۸تایی ۴۹۰هستش البته شماره سه

کوکومی من سایز ۵ میخرم ۲۸ تاست ۵۷۰

سمت ما مای بی بی ۳۴ تایی و گفتن ۶۰۰ تومن

(هانیز)

هانیه هم خیلی خوبه هم قیمت مناسب

من مولفیکس می‌بندم از وقتی دنیا اومده خیلی هم راضیم همون640.تومن 32 تابش
یبار اومدم ببم امتحان کنم وای اصلن راضی نبودم خیلی بد بود کیفیت پایین

من یه هفته پیش مولفیکس 38تایی گرفتم سایز 3
650تومن

من کوکومی گرفتم ۳۴تایی۲۷۹ تومن

من هفته پیش ۱۲تایی مایبیبی گرفتم سایز ۴
۱۴۵تمن ۴تا بسته داشت کلا از خرید قبلش بود

من شنیدم ببم ۳۴تاییش ۳۷۰تومن ایناس.نمیدونم حقیقت داره یان

شماره پنجه انقد گرونه 😮

من هانیز میبندم بلندتره گویا 600هس بسته ای

هانیز بخر عزیزم مولفیکسم نسبت به مای بی بی ارزون تره

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی