مامانا حس میکنم ابله مرغون گرفتم😭😭چیکار کنم؟

۶ پاسخ

سریع برو دکتر

باید بری دکتر

نگران نباش دکتر من گفت خطرناک نیست توی هفته شما..
سه ماه اول خطرناکه با نزدیک زایمان

وای نه خدانکنه
برو دکتر

باید بری دکتر

باید بری دکتر توی بارداری ابله مرغون خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جیگر گوشه 🌸🤍 مامان جیگر گوشه 🌸🤍 هفته هفدهم بارداری