۱۳ پاسخ

از اشپزخونه

خسته نباشی آخه الان
چقدر دیر که

من دست نزدم گفتم بمب میزنن باز خاک میشه

بنظرت زود نیس؟

من ازاتاق خواب شروع کردم تارسیدم اشپزخونه

دیگ دیره ولش کن بزار سال بعد😄

من دیروز شروع کردم دوتا اتاقا و انباری و دسشویی تموم شد موند اشپزخونه و پذیرایی🫠

من دیروز شروع کردم دوتا اتاقا و انباری و دسشویی تموم شد موند اشپزخونه و پذیرایی🫠

از اتاق ها
بعد آشپزخونه
آخر دفعه پذیرایی

چقدر زود اقدام کردی😂

اول آشپزخونه آخر پذیرایی

من ک دست نزدم چی😂

از گاز و هود و سینک
بعد کف و فرش
حوصله داشتی و وقت شد داخل کابینت ها

سوال های مرتبط