خانوما عفونت پنیری گرفتم خارش دارم و سوزش چیکار کنم راهکار خونگی دارید

۵ پاسخ

ترجیحا برو دکتر ولی میتونی از داروخانه قرص فلوکونازول ۱۵۰ بگیری هر سه روز یکبار بخوری و پماد واژینال کلوتریمازول. بهداشت رو هم رعایت کن خودتو بعد از هر بار دستشویی خوب خشک کن تو رابطه هم همینطور.

میترونیدازول ۵۰۰با سفکسیم بخر بخور تو اب و سرکه هم بشین خوبه با جوش شیرن هم خودتو بشور

قرص مترو نیدازول اگر مثل من حساسیت نداری بخور
رابطه نداشته باش اصلااااااااااا

خودتو با دستمال کاغذی اصلا خشک نکن
کهنه بچه از داروخانه بگیر
شیرینی جات کمتر بخور
اگر تونستی سیر تازه قورت بده

شیاف لاکتواژ از داروخانه بگیر
با قرص لاکتوفم
بشور خودتو شورت اصلااااا تا ده روز نپوش دامن بزار هوا بخوره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری