۶ پاسخ

پسر منم وقتی دنیا امد ۲کیلو ۷۱۰ بود دیروز بردم بهداشت گفت ۳ کیلو شده منم شیر خودمو میدم نمیدونم خوبه یانه
بهداشت گفت ی ماهگش بیار دقیق ببینیم شیرت کافیه یا نه

عزیزم خوبه فعلا هم وزن کم میکنن یه خورده بعد جون میگیرن شیر کمکی دردسری زیاد داره فعلا یک ماه صبر کن خوب وزن گرفته بود همون شیر خودتو بده

آره خداروشکر خیلی هم خوبه

هفته ای باید 300 یا 250 اضاف کنه

تو یه ماه ۸۰۰ تا یک کیلو باید اضافه کنه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی