دیرهضمه، بدون پوست بده
من ک از ۶ ماهگی تو سوپش ریختم. با اینکه پوره کردم ولی همونطوری دفع کرد😂😂😂. اذیت نشد خداروشکر
من ذرت رو حالت عصاره درست کردم فریز دارم راستش ۳ ماهی میشه یادم نبود استفاده کنم انقضا نداره؟ خراب نشده؟
من از ۶ ماهگی بهش ذرت دادم تقریبا هر روز داخل سوپش ولی خوب لهش کرذم پوستشم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.