ذرت رو تو غذای پسرم میتونم بریزم اذیت نمیشه؟

۴ پاسخ

دیرهضمه، بدون پوست بده

من ک از ۶ ماهگی تو سوپش ریختم. با اینکه پوره کردم ولی همونطوری دفع کرد😂😂😂. اذیت نشد خداروشکر

من ذرت رو حالت عصاره درست کردم فریز دارم راستش ۳ ماهی میشه یادم نبود استفاده کنم انقضا نداره؟ خراب نشده؟

من از ۶ ماهگی بهش ذرت دادم تقریبا هر روز داخل سوپش ولی خوب لهش کرذم پوستشم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان حسین جان مامان حسین جان ۱ سالگی
مامان جوجه🐤❤️ مامان جوجه🐤❤️ ۱ سالگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی