۸ پاسخ

آره کم کم به غذاهای اضافه کن معدش عادت کنه البته چیزی که دکتر به من گفت

ن من دادم معده دخترم بهم ریخت رفلاکس هم داره

میدم میدم

آره بده کم

من دیروز ریختم توسوپش خورد

اره بده عزیزم

تست حساسیت لازم داره

برای شام نده
اما نهار از مقدار کم شروع کن تا بدنش عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی