خانما میتونم تو غذا پسرم رب گوجه بریزم

۸ پاسخ

آره من میدم

گوجه بریز

اره من از شش ماهگی غذا سفره رو بهش دادم مشکلی نداره

پوره گوجه بزنی بهتره

اره ولی کم بریز رب خونگی هم درست کنی براش ک بهتره

من میزنم

من که غذای خودمون میدمش

اره.

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱ سالگی