خانما میتونم تو غذای دخترم گوجه بریزم

۵ پاسخ

من هروقت تو غذای شاهان میریزم اسهال میشه ☹

من ک میریزم از ۶ماه
براش از رب استفاده نمیکنم بجاش تو غذاش گوجه میریزم

آره بابا من دادم

من براش تست گرفتم اوکی بود

ها بابا من از ۶ ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی