ممقعدی و بستگی به به دکترت داره هر چندباری بگه در روز
جویدنیه
خب عزیزم شیاف مشخصه چجوریه دیگه😑
اینچه سوالاییه
اگه مشکل گوارشی نداری یبوست نداری مقعدی استفاده کن
ولی در کل واژینال بهتره هم تاثیرش بیشتره هم روده ت تحریک نمیشه که بعدا یبوست اذیتت کنه
واژینال میگن بهتره، دستاتو بشور دراز بکش تا جایی که میتونی بده بره داخل ، پد روزانه یا دستمال هم بزار و یک ربع دراز بکش ، بعدش میتونی پاشی بری دستشویی ، جذبش ۱۰ دقیقه طول میکشه
مشکلت چیه چرا برات شیافت نوشت من خودم دکتر گفت بخاطر لکه بینی و یکم جفت پایین واژینال بهتر عمل میده استفاده کنی
هم مقعدی هم واژینال. ببین دکترت بهت میگه چه جوری بزاری.
مقعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.