میخوام شیاف پروژسترون استفاده کنیم چجوری

۶ پاسخ

ممقعدی و بستگی به به دکترت داره هر چندباری بگه در روز

جویدنیه
خب عزیزم شیاف مشخصه چجوریه دیگه😑
این‌چه سوالاییه
اگه مشکل گوارشی نداری یبوست نداری مقعدی استفاده کن
ولی در کل واژینال بهتره هم تاثیرش بیشتره هم روده ت تحریک نمیشه که بعدا یبوست اذیتت کنه

واژینال میگن بهتره، دستاتو بشور دراز بکش تا جایی که میتونی بده بره داخل ، پد روزانه یا دستمال هم بزار و یک ربع دراز بکش ، بعدش میتونی پاشی بری دستشویی ، جذبش ۱۰ دقیقه طول میکشه

مشکلت چیه چرا برات شیافت نوشت من خودم دکتر گفت بخاطر لکه بینی و یکم جفت پایین واژینال بهتر عمل میده استفاده کنی

هم مقعدی هم واژینال. ببین دکترت بهت میگه چه جوری بزاری.

مقعدی

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری