چرا همه میخوان انقدر زود زایمان کنن؟!!!!
چرا
چرا همتون دوست دارین زایمان کنین منی که زایمان زودرس داشتم الانم ۳۷ هفته میخوان ختم بدن اخرش اگر بتونم برسم به اون تایم
دوست دارم تا اخر ۴۰ هفته نینیم تو شکمم باشه
شماها نمیدونین نوزاد با وزن کم و نارس یعنی چی خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.