چکار میکنید ک ۳۷ هفته زایمان میکنید بنده های محبوب خدا😩😂

۵ پاسخ

من اخرای بارداریم که میشد شروع میکردم به خونه تکونی و جابه جایی وسایل دوتا اولی ۳۷ هفته دنیا اومدن کیسه ابم پاره میشد سومی ۳۵ دهانه رحمم باز شد پتو بشور با پا تو تشت قشنگ دهانه رحم باز میشه

کاری نکردم یهو کیسه ابم پاره شد😂😩

من دیگه خیلی بنده خوبی بودم با ۹ ۸ سانت رسیدم بیمارستان تا رسیدم زایمان کردم😂😎

دوقلوام بیشتر نمیمونن دیگ🥴😅

سلام سوال منم هست خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی