من کیسه ابم پاره هس ۳۷میکنن بستریم
من درد داشتم هیچجا پذیرش نکردن...
فعلا که دارم تحمل میکنم. ماه دردی دارم متاسفانه.
میخام خودمو به هفته ۳۹ برسونم بعد برم معاینه تحریکی ...
خب چرا؟
هر هفتهای که بچه میمونه تو شکم رشد کاملتری براش صورت میگیره، احتمال کولیک و نفخ درش کمتره
بهتر بلده شیر بخوره، گوارشش بهتر عمل میکنه!
مگ دست خود ادمه🫤
تهش ۳۸ سزارین کنی مثلا
نمیشه بیمارستان ها پذیرش نمیکنند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.