چکار کنم که تا ۳۸ هفته زایمان کنم.؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

طبیعی؟زود نیست
بزار بچه کامل بشه که نره دستگاه
خب با دکترت مشورت کن

چرا خب عجله داری

پیاده روی و به دکترت بگو شروع کن ...

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی