چکار کنم انشاالله ۳۸ هفته زایمان کنم؟😐

۶ پاسخ

منم دلم میخواد ۳۸هفته زایمان کنم دیگه بچم سالم هست رشدش کامله

چون ۳۷ هفته سرکلاژم باز میکنه یعنی ممکنه ۳۸ هفته زایمان کنم یا نه

ورزش، رابطه، پیاده روی

تا. وقتش نرسه نمیاد 😅

رابطه داشته باش😁😁

راهکار پیدا کردی ب منم بگو

منم میخوام ۳۸زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی