خانوما چیکار کنم تا ۳۸ هفته زایمان کنم توروخدا کمک کنید😫😫😫

۹ پاسخ

فقط پیاده روی کن و غذای های منقبض کننده بخور مثل کاهو و عدس دهانه رحمتو نرم میکنه
من دو قدم راه میرم خیلی دلدرد و لگن درد میگیرم
ولی من سزارینی هستم

پیاده روی

اسکات، قر کمر، بالا رفتن از پله، پیاده روی خیلی زیاد تاثیر داره، رابطه بدون جلوگیری، ماساژ کمر زیر دوش آب گرم، کپسول روغن گل مغربی هم واژینال هم خوردنی(البته با نظر پزشک)

پیاده روی کن لگنتو گرم نگه دار با آب گرم خودتو بشور

پیاده روی، اسکات ،پله نوردی رو به بالا

منم از ۳۸هفته میخواستم زایمان کنم هنوز موفق نشدم😂

پیاده روی کن

استرس نداشته باش کامل استراحت کن

چرا؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان آوین🎀♥️ مامان آوین🎀♥️ ۳ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی